I CAN'T STAND MY OWN GROUND.

Åh, fredag redan och veckan har gått i raketfart fram. Inte har hockeytrunken med ångest minskat heller. Var ska jag ta vägen. Eller neij, det där löser sig nog tids nog, det hoppas jag på! Och all dessa ångest och alla måsten gör att jag inte är så mycket här nu.

Min älskade mamma och pappa kom på besök igår, vilket gjorde min dag helt men även denna dag.

Idag har jag heller inte någon lust för något. Neij, mysdressen åkte på idag. Det klickar mellan oss skulle man kunna säga. Jag har även fått en läxa idag. Woho, som om jag behövde det liksom, men det är okej när det är foto. Att få göra något man tycker om, men inte lätt när jag har ständig jäkla idétorka.

Usch, jag är så trött och tänker exakt bara på saker jag inte borde tänka på. Thessan skärp dig! Nej jag tror det är dags slå sig ner i sängen för några timmars sömn. Ny dag i morgon och jag behöver dessa krafter.

Men nog fan är jag än glad skit (: ?!?! Oh, jag är förvirrad och inte nog med det så borde jag börja hålla kolla på var jag har mina kroppsdelar, igår morse körde jag höften i full fart i garderoben. Tjong i medaljongen och jag hade skitont, samma sak hände idag med ett handtag. Vad gör jag?!

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0