DON'T STOP THE MUSIC.

Solen skiner och det är underbart väder.
Musikens hus igår och det var roligt tycker jag, och det var häftig ställe att använda som nattklubb. Dock lite lite folk eller så var det mycket bara att lokalerna var stora. Lyckad kväll enligt mig i alla fall.

Imorse gick jag upp med tjejerna kl 8.oo. Dom skulle börja packa och dra på träningsläger. 8.oo på en lördag är ganska självdestruktivt men det gick ganska bra. Vid 9.oo när dom hade lämnat mitt ställe med alla deras tillhörigheter så gick jag och la mig igen. Det blev riktigt tomt kan jag säga, efter flera dagars inneboende. Jag vaknade kl 11.3o av att pappa ringde. Vi pratade klart och jag tänkte att jag kunde sova lite till. Sagt och gjort och jag vaknar kl 15.45, men jag fick ingen panik som jag brukar. Det var mamma som ringde. Men sen tänkte jag nej, vad spelar det för roll om jag sovit såhär länge? Jag har ingen tid att passa och jag har inget att göra. Jag ville sova och gjorde det också, senast jag sov så länge var nog för något år sen eller längre ändå. Tycker man sover bort hela dagen men idag var det dags och så fruktansvärt skönt var det.
Jag klev upp efter en stund och satte mig på balkongen i den strålande solen med en skål flingor och mjölk. Helt underbart. Jag är kär i solen, det bara stekte och är 18 grader varmt. Ojojoj. Jag bara älskar det. Fortsätt så.
Så än så länge så har jag lekt livsnjutare, sovit massor, inte stressat en halv minut ens och tagit in massa vitaminer via solen. Tummen upp.

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0