ASSHOLE.

Jag är glad idag, kanske har det att göra med det fina vädret och för att jag bara ska slappa.
Och jag har kommit lite framåt när det gäller framtiden, nu vet jag lite mer vad jag vill ungefär, men inte fan är det löst ännu. Neij, jag tror fortfarande på att det löser sig tids nog, med tanke på allt jag vill, alldeles för mycket.

Jag har kört gissningslek med flera människor om vad jag kommer bli för slags sjuk till sista april. Dom flesta gissar hårt på feber eftersom jag är ganska duktig på att fixa det. Men nu har jag kommit på att jag antagligen inte kommer bli sjuk med tanke på att det ska regna sista april! NICE! Neij inte det jävla minsta. Men vet du vad, inte ens det kan stoppa mig! Fan vad kul vi ska ha, men det gäller bara att vi fortsätter smida våra planer nu, sen tar det som det kommer och skiter i vädret. Right?!

Dags för att äta grillat för första gången i år.
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0