FAN'D.

Förvirrad.  Men i alla fall, idag blev det operation, fast ingen större förstås. Jag tog bort mina knölar på ryggen, och ja det låter äckligt men så äckligt var det faktiskt inte. Ena var ett födelsemärke och den andra sa läkaren var en cysta ! Det skrämde mig, men han sa det var ofarligt, plus att jag fick se den.. Och för ett tag sen så slutade bedövningen att värka så nu har jag ont som ett as. Hoppas på att jag kommer få en god nattsömn ändå.

Var även upp och firade Peter idag eftersom han drog till fjällen då det var hans födelsedag. Jag hoppas han blev glad (:

Men något annat hände idag, hur stor är chansen ? Jaja, kul var det men hallå ? Men HALLÅ ! Chocktillstånd - eller nej, inte längre tror jag. Varför blir jag inte förvånad.

Nu kan jag inte sitta här längre, packa för att åka mot Uppsala i morgon, yes ! Halloween-helg, och jag hoppas FAN INTE på att bli skrämd, jag klarar det verkligen inte. Mörkret har gått över till en fobi för mig, och jag måste arbeta bort den på något jäkla sett.

Sist men inte minst ett stort grattis till min morbror som fyller år idag - han är bra !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0