:)

Ingen speciellt intressant dag men den här tisdagen spenderades en hel del med Magnus :D Det var längesedan vi träffades så det var trevligt. Vi skulle ha klättrat i berg, men vädret ställde till det.
Mamma och jag var på bio också - Mamma Mia! Den var bra (:

Mindre roligt är att jag är stressad redan över skolan, och jag har 5 lediga dagar kvar om man räknar att det fortfarande är tisdag fast klockan är över 00,00 - men massor att göra och hinna med! Men det löser sig. Jag är i behov av ett längre lov, någon annan som också känner så ?! Antar det. Hoppas på en härlig lördag !

Starkt jobbat Thérése .

Dags att sova ännu en gång, i morgon ska jag plugga ÅT min syster - ganska hyggligt !

Pussinatt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0