24 Oktober :)

Mycket tröttare än såhär, det kan man nog inte bli. 22:48 och jag höll på att somna redan för en timme sen - på köksgolvet. (?) Mina ögon har svårt att hålla sig öppna ändå sitter jag här ?!

Idag började lovet, hemma hos mamma och pappa i skogen - och jag njuter. Jag tycker verkligen om att byta miljö, mellan storstad och en väldigt liten by, gillar båda så otroligt. Men att komma hem till det tysta, lugna och den helt avslappnande miljön, det klår det mesta när man är stressad till tusen och tankarna förvirrade. Sen att tankarna inte kommer på plats ändå och vägrar samarbeta, det kanske inte riktigt har med saken att göra. Inte lätt att vara komplett förvirrad och totalt fokuserad - där ligger jag ungefär.

Men ingen rast och ingen ro, denna vecka blir det massa ärenden som ska göras och sedan ner till Uppsala igen, jag längtar ändå redan, men skulle absolut behöva ett längre lov. Jag hoppas på något kul till helgen - vi behöver det allihopa tror jag ! :)

Bums i säng på mig.

Och ännu en gång, grattis mamma på födelsedagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0