Varken mer eller mindre.

Lördagen - det blir aldrig som man tänkt sig ! Nej verkligen inte, och jag, Fille och Keela hamnade i Storvreta, jag var otaggad till tuuuuusen ! Men kom igång där efter en stund, trevligt ändå. Mycket nytt folk, och mycket .. annorlunda folk , men fortfarande trevligt ! Vissa saker vet man ju bara inte om man ska skratta eller gråta åt, okej om man är full men hallå ! "Är Sanna här ?" Hmmmm, låt oss fundera...
Nej, men jag klagar inte, ganska underhållande sådär på natten. Keela, Erik och jag åkte bussen tillsammans in till stan. (Till Erik och Keela ; Kom ihåg - ett avslutat kapitel!) Ah, jag var rädd för att gå hem i mörkret, men det var trots allt mycket folk i rörelse och så, och jag ringde ett samtal för att få "sällskap" via telefon (: Väl hemma var det som att kliva in i Antarktis ? Ah, ungefär så kallt var det. Men jag klädde på mig och satte mig vid datorn och hittade en kul prick , haha.

- Sunday
Solen skiner fint på balkongen nu och jag gör inget annat än myser, eller ja jäser kanske är ett bättre ord ? Vaknade halv 2 vilket inte alls är likt mig, men helt slut var jag, och funderar starkt på att sovamiddag - men skärpning på mig.
Min kära pappa ringde två minuter efter att jag hade slagit upp mina blå och sa att dom var på väg. Efter en kort stund ringde dom igen och var strax här. Dom kom hit och med sig hade dom Max-mat. Mumsigt såhär en söndag - och nu mätt som en ...

Lovade mig själv att inte vända på dygnet till skolan började, det gjorde jag inte heller för än dom två sista nätterna. Ah men bra jobbat, av alla nätter att vända på så blir det dom två sista och imorgon ska jag upp halv 7. Bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0