Happy Halloween :)

Halloween-helg.
Igår bar det av ner till Uppsala och vidare ut på krogen. Det var läskigt med Halloween, men jag klarade mig ganska bra ändå. Felicia och jag pratade med hur många okända människor som helst, det var allt från att fråga om klockan till att "Ring till min mobil!" Knasigt. Peter Siepen var DJ, bra musik :) I högtalaren sa han; "Bara för att man sminkar sig betyder inte det att man är heterosexuell!"  ..... Var det bara jag som inte hängde med där ?!
Tack till Erik att vi kom in via VIP-listan. Men det var en bra kväll med massa dans även om det ställde till det lite att man har 6 stygn i ryggen - det suger kan jag säga! Stramar som satan, fast det kan nog bero på att det är ganska nytt. Men idag tror jag det är bättre, tog lååång sovmorgon och det är nog lite därför. Det har börjat klia och det är väl ett bra tecken i alla fall.

Ett samtal inatt som skakade skapligt. Jag har aldrig velat döda en person - men inatt , herregud. Aldrig varit så förbannad. Till er som tvekar på att jag blir förbannad - ni skulle ha sett mig då ! Fy fan för sånna människor. Jävla idioter.
Nej nu ska jag inte hetsa upp mig igen, inte alls bra. Jag ska snarare göra mig klar och fixa lite. För senare så kommer det folk till mig :)

Puss på min syster som fyllde år igår <3

Förövrigt, fy fan för kyla ! Jag är inte gjord för dom här breddgraderna - det är inte möjligt !

Tjillevippen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0