- Torsdag.

Ensam i stora stygga lägenheten igen, fast inte så stygg kanske.. Men eftersom det är brist på annat så och min hjärna står på stand-by. Här kommer något min syster sa åt mig att svara på.

1. Vad är klockan: 17.41
2. Ditt namn: Thérése
3. Smeknamn: Flera olika.

4. Piercings: Naveln och 10 i öronen.

5. Ögonfärg: Blå.
6. Födelseplats: Hudiksvall.
7. Favoritmat: Har nog ingen.

8. Någonsin varit i Kalifornien: Nej men vill.

9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper: Nej.
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta: Jo.

11. Varit med i någon bilolycka: Nej, eller krockat med en björn :b

12. Krutonger eller baconbitar: Bacon.

13. Favoritdag på veckan: Fredag eller lördag.

14. Favoritrestaurang: Typ Cupido eller någon kina eller thai.

15. Favoritsport: Har ingen.

16. Favoritdrink: Ingen favorit riktigt än.

17. Favoritglass: Calippo kanske :)

18. Walt Disney eller Warner Bros:  Walt Disney.

19. Favorit-snabbmatsrestaurang:  Inte någon favorit.

20. Vilken färg har din sovrumstapet: Vit hemhemma, i uppsala skogsgrön som är skitjävlaful.
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet: Har inte gjort det ;O

22. Vem fick du ditt förra mail ifrån: Maddis.
23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort: Vet inte ?

24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Tråkar lite mer. Eller försöker göra något.

25. När går du och lägger dig: Vid 22.00 om jag är riktigt duktig.

26. Vilket tv-program missar du inte: Jag missar alla när jag bara har 4:an :(
27. Senaste person du gick ut och åt middag med: Peter, Eva och Noffe ?
28. Ford eller Chevrolet: Chevrolet ?

29. Vad lyssnar du på just nu: Pink - I don't believe you.

30. Vilken är din favoritfärg: Ingen favorit kanske men vit funkar väldigt bra.

31. Hav eller flod: Hav.

32. Hur många tatueringar har du: 1.

33. Har du någon gång kört slut på bensinen: Nej.
34. Katter eller hundar: Båda.

35. Klockslag när du blev färdig med det här: 17.49


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0