- Söndag.

Heta bananer ! - som min älskade mamma skulle ha sagt om hon hade känt på mig nu. Feberfeberfeber.
Jag verkligen vägrar att bli sjuk och bli tvungen att äta pencelin igen, tack men nej tack, det räcker.

Igår gjorde jag inget annat än låg på madrassen i vardagsrummet och vilade i princip, länge sedan jag var så dålig sist.
Men det är tur att man har betjänter ! Puckad som jag är låg jag och väntade på att tabletterna skulle verka någon jäkla gång, väntade och väntade, försökte äta lite flingor och mjölk för att se om det var det som fattades, drack dricka och väntade lite till. Men det var bara det att jag glömt ta tabletterna, bravo. Men det är väl så att man blir lite knäppare med hög feber. Eller är det bara jag ?
Som Peter sa;
- Du och Felicia kompletterar varandra bra. Felicia är blond och du är puckad.
Aja ^^

Puss.

Kommentarer
Postat av: Raggy bloggmästarN

Hahahahaha skönaste kommentaren av peter :D

2008-11-30 @ 21:47:19
URL: http://ragz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0