- Onsdag.

Idag är det onsdag, 48 dagar kvar till julafton, 2 dagar kvar till helg och så vidare...

Spenderade tid på att kika på Bam's Unholy Union ikväll - gillar't. Då jag vet att många hatar honom. Han må vara en skvätt galen men jag gillar honom och även om han kan vara barnslig och allt så det absolut gulligaste är det han gör för Missy och man märker hur seriös han är om förhållandet. Att planera ett bröllop går ju verkligen bra - men herregud så vackert bröllop. Och inte tala om hur snygg Missy är. Orginellt - ja det kan man väl i alla fall säga att deras bröllop var.

Jag och mina helger - vem gillar dom inte ? Nu inser jag att det faktiskt inte är långt kvar till helgen. För nu är klockan mycket en onsdagskväll såhär. I morgon är det torsdag med bara en lektion och jag åker vidare till Väsby och sedan kommer jag vakna på fredag morgon i princip, gå till skolan till 16.30 och sen hoppas på något kul på fredag kväll - hejåhå!

Puss på Tonje, Fille och Michaela som räddar mina skoldagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0