- Onsdag.

I söndags var det fars dag - och såklart ringde jag pappa då jag inte var hemma <3
Jag blev också av med stygnen i söndags, men dom förbannade stygnen satt som fastkedjade men tillslut så ! Det jag inte hade räknat med att såret skulle spricka upp när jag vände mig åt sidan - smärta och ja då var det svårt att hålla tårarna borta tyvärr. Nu hoppas jag i alla fall på att det läker ihop fint i alla fall.

Mina dagar har varit fullpackade sedan dess, har inte ens suttit vid datorn, jo 10 minuter - en kvart ungefär.

Idag kom jag till skolan vid halv 9, det nationella provet  blev gjort, vet absolut inte hur det gick, men högt betyg blir det inte! Efter det var det bara att ta en rast och senare gå vidare till ett matteprov som så kärt låg och väntade på mig - det var dock inte ömsesidigt. Men det gick väl också okej hoppas jag på. Efter det var det bara att ta ännu en rast och sedan vänta på att guidningen skulle börja. Hemma halv 9. Tolv timmar i skola - vad hände är min fråga!

Nu ska jag äntligen få krypa ner i min säng och drömma mig bort om jag ens hinner det. Min hjärna är alldeles för trött för allt. Min hjärna var till och med för trött för att registrera att jag cyklade hem - tur att jag hamnade rätt i alla fall.
Just nu är min hjärna alldeles för trött för att till och med prata i telefon. Men måste ladda batterierna nu för i morgon kommer jag spendera tid med syster och syskonbarn - hejåhå.

Nästa stopp - sängen ! Puss.


If you only knew ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0