- Måndag.

Snööööööööö i mängder. Mer i Uppsala än uppe i skogen hemma där. Massa mer. Men det är mysigt med snö så länge det inte är blask. Och våran balkong är totalt igensnöad och fin !
Det jobbiga är att så fort det blir så här mycket snö och allt så blir det kaos. Det går liksom inte att undvika kaos det bara måste bli så. Bussarna har antingen kört fast, slutat fungera eller bara halkar runt och blir försenade. Tågen får stanna lite här och där lite extra och bilarna, jaa dom.. kör på bara, tills det inte går längre eller tills dom når diket. Men det är ju vinter nu så.

Åkte till skolan en sväng idag, endast för en djup avslappning/hypnos. Det var häftig och allt hon berättade, värt att veta kan jag säga. Jag har nu för första gången i mitt liv blivit "hypnotiserad". Men det var riktigt skönt fast också en skvätt läskigt.

Kommer det bli så att Blondinbella blir programledare, vilket jag tror och hoppas det inte blir, så kommer jag emigrera i sånna fall. Fy för henne. Jag har inte fattat grejjen med att säga alla meningar en gång och sen upprepa dom på engelska, men om det är någon som fattar så ge mig en vettig förklaring för jag hittar ingen.
"Jag och min pojkvän, du vet, my boyfriend..."

Jag klarar mig själv, så jäkla bra. 
 
Dags för lite slappar-time. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0