- Måndag.

Jag kanske har gjort bort mig ganska ordentligt, men jag skiter i det, och fortsätter lyssna på Pink's låt So what !

Tung vecka och mycket att göra, mycket att hinna och mycket att hålla ihop. Jag är så insnöad i mina dagar och allt omkring mig att jag inte hinner reagera på vad som händer i resten av världen eller till exempel att det bara är typ 36 dagar kvar till julafton vilket ger mig ännu mer panik då man måste tänka på julklappar, julafton, nyår, hemresa och bortresa och ... andas, det löser sig.
Tänk om jag bara fick åka bort över jul och nyår till Thailand som förut, fast ta med mig 15 valfria personer typ. Jag skulle inte klaga! Och om det nu var någon som skulle klaga så får jag väl flytta lite på resan då. Men jag lovar det är kanon att ha 30 grader plus på julafton även om jag tycker det är kanonmysigt med 30 grader minus också. Det är lika mycket jul här som där så, bara snön som fattas, varför inte variera lite?! Ett extra plus att slippa all vidrig julmat.. som finns där med.. med ändå!

Nej men det kan ju alltid vara något fint med att stanna i Sverige i det här skitvädret. Som till exempel att ...  det... är fint när det är frost för här i stan lär det ju inte komma snö på ett bra tag för då är det ju åtminstonde lite fint och framförallt ljusare! Fast egentligen så var det bara negativa saker som pluppade upp i mitt huvud men det kan nog bero på min längtan bort ett tag.

Till dig Ulf Rahm (?) som ringde mig idag, förlåt att jag inte svarade men jag har faktiskt inte en jävla aning om vad du ville eller vem du är så jag tror och hoppas du ringde fel :) Fast om det är var något bra som att jag typ vunnit massa pengar eller något annat kanon, ring igen!

Puss.


Kommentarer
Postat av: Raggy bloggmästarN

Tack för att du gjorde mig stressad över julklapparna redan! :(

2008-11-17 @ 23:23:17
URL: http://ragz.blogg.se/
Postat av: Thessan

nej men det var inte meningen :(

2008-11-18 @ 18:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0