- Lördag vah ?

Trött som en sömngångare. Feber som går upp och ner som en berg-o-dalbana, och en hosta som aldrig ger upp.
Men det hindrade mig inte från fest en fredagskväll, eller en del eftersom jag kanske inte riktigt var lika taggad.
En fest som spårade så mycket det är okej att en fest spårar och sen utgång lite här och lite där och sen tillbaka på efterfest hemma. Jag är nöjd med fredagen och det var mycket trevligt. Sängen och jag slog oss ihop vid 5 i morse. Vakna 8. Mindre trevligt när man vaknar av hög feber.

Puss på min syster och mamma som kom förbi en sväng i morse. Världsbäst.
Fy för min andra syster som just nu sitter på ett plan på väg till Thailand - värmen.

Nu ska jag hoppas för allt i världen att jag inte får halsfluss och att världen inte går under 21 december 2012, för det är det absolut sista jag vill just nu.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0