- Fredag, efterlängtad !

Efterlängtade jäkla fredag !
Tjejerna kom hit efter skolan  - såklart! Dock inte Michaela som är sjuk, vi önskade du kunde varit med!
Men vi käkade pizza, dansade kopiöst mycket och sjöng massor. En kväll att bara vara, prata och ha kul. Vi låste ut stressen, gissar att han kommer på typ söndag eller måndag igen och knackar på. 
Tackar otroligt för kvällen, och tack såååå otroligt för min present och teckningen- jag blev tårögd! <3

Nu är det verkligen helg. Imorgon är det lördag som betyder sovmorgon. Sen antar jag inte att det händer något mer för lördagen, men man vet aldrig. Jag och min dvd-box kommer antagligen spendera en del tid ihop !

Jag ska kolla upp vad det är för fel på min kropp. Jag fryser ungefär 65% av dygnet och har funderingar om att klimatförändringarna har ändrats drastiskt redan och att vi är på väg att bli nya nordpolen. Dock tror jag inte riktigt att det är så. Och jag är inte någon som klär mig dåligt! Idag på väg hem från skolan för jag så att jag inte kunde hålla styret stilla vilket höll på sluta med en olycka och att jag bara skakade sönder och inte styrde cykeln rakt heller. Jag hatar att frysa också, något av det absolut värsta som finns - så det är så bra att jag gör det ofta, eller hur! Inatt blir det fler täcken och fler kuddar, ett plus hade varit en skön säng men man kan ju inte begära allt!
Sängdags för min del så - sussa sött alla ni (:

" 18 va'fan ..
amen shit .. redan .. daaah ! "

PUSS :D

Kommentarer
Postat av: Ragz

Hoppas du hade skoj :) puss

2008-11-08 @ 01:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0