- Fortfarande torsdag.

Ja, inte alls min dag, inte ens nästan. Men jag har i alla fall fått litegrann fixat inför morgondagen.
Imorgon är det helg, vilket betyder sova och ta det lugnt för många, men min helg kommer inte ens bestå av det.
Eftersom jag antagligen kommer resa mellan 70-80 mil. Men det är jobbigt, för jag kan aldrig bestämma mig och jag får alltid panik över vilka val jag gör. Alltid rädd för att göra den andra ledsen och det är inte alls kul, och när jag väl gjort mina val är jag fortfarande fundersam över om den personen är besviken eller liknande. Uschfyblä för beslutsångest. Men beslutsångesten och jag kommer antagligen att sova tätt inatt, hmm..

Men efter regn kommer solsken, i alla fall någon gång, man vet inte bara när , eller hur ?!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0