Sista tidagen 2008.

Nu är det snart slut.

Jag och mamma har bestämt att det blir en ny mobil för mig, men inte än. Det blir nog i vår. Den jar har nu är inte det minsta bra, jo en gnutta. Men jag trivs inte alls med nokia lika bra som med ericsson. Så det blir en ericsson igen och jag vet vilken. Den jag har nu har gått och fått något fel så att det låter jättekonstigt, så om jag frågar va sa du ? ungefär 8 gånger så förstår du varför, fast jag har dålig hörsel, men inte så dålig! Bakluckan har lossnat också men den är snyggt lagad med en hårsnodd! Fast egentligen så blev telefonen såhär efter festen hos Vickan tror jag. Men jag minns inte riktigt när. Men det är något man inte ska säga högt kanske, inte till mamma i alla fall.

Sitter just nu med Axel i knät, och Albin springer runt - buspojkar rakt igenom <3
Men det är läggdags snart så då blir det lugnt hus igen.

Jag saknar brudarna, Felicia, Tonje och Michaela.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0