Nu börjar jag få nog.

Dom flesta i min krets vet att jag verkligen har ett kasst immunförsvar, ja.
Men det här året har ju varit heeelt hopplöst.
Året invigdes ju med att jag var psykiskt förstörd så att kroppen skapade egna sår.
Ett tag senare förkylning som gick över ganska snabbt men drog på mig en fin halsfluss precis lagom till sista april. Åh vad munter jag var då.. Lagom till sommarlovets mitt så tyckte jag det passade bra med bältros (tydligen), även denna sommar. Och efter det var det bara att börja på en ny kur för en inflammerad tå bara sådär. Ett sommarlov med massa pencelin, nej då blir det inte så jäkla mycket festande. Och nu har jag gått med denna förkylning och feber, fram och tillbaka i över en månad som bra vägrar ge upp. Men synd att klaga, det går ju över innan jag fyller 100.
Hoppas på ett friskare 2009 :)

Nu blir det pannacotta framför Tomten är far till alla barnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0