Klantarsel .

Vet inte vad jag har vaknat på för sida idag, inget fel på humöret. Men jag är klantigare än klantigast.
Lyckas inte hålla något i mina händer, jag tappar allt. En helt oöppnad fil blev istället massa fil på golvet :)

Det börjar dra ihop sig. Snart är det ett nytt år och sen efter det blir det helg och där är jag antagligen i Uppsala igen, som jag längtar, fast det har varit helt okej här hemma, det skulle jag aldrig kunna klaga på. Men måste få komma ner till staden igen. Hoppas på att få besök av brudarna, en Viktoria och en Nathalie i helgen och har man riktig tur kanske det blir utgång eller fest :)

Kate Perry - Hot n' Cold <3

Puss :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej, har aldrig gjort det, frakten är j'kligt dyr =)

2008-12-30 @ 12:48:06
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0