26 december ..



.. 2004. 4 år sedan idag. Jag, mamma och pappa var nyss ute och tände Lucky Balloons som är en tradition nere i Thailand, och vi tände dom idag på minnesdagen, just för att vi var ganska "Lucky"  för dessa 4 år sedan. En var och det kändes bra på något sätt. Och jag slår vad om att dom tänt hur många som helst nere i Thailand idag.



Igår var det i alla fall utgång som gällde, men innan det badade vi tunna, drack drinkar, spela spel, hade allmänt kul och sedan på förfest. I ljusdal mötte vi tjejer upp michaela. Tackar för kvällen, en hel massa del skratt som det kan bli med ett gäng packade tjejer. Men jag hade kul och jag lyckades göra sånt som jag kan skylla på alkoholen. Lyckat ända in i det sista.

Dax att hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0