1 dag kvar till julafton.

Nu är det mesta fixat med julpysslet, granar och dylikt. Bara knäcken kvar nu.. Den blir fixad ikväll gissar jag.
Är glad över att varken min mamma eller pappa gillar julmat, så det blir inte så mycket av det, men lite ändå för julens skull typ. Tur. Blä på julmat. Det ända jag vill ha är julskinkan. Men brist på annan mat är det inte, om min mamma och pappa fortsätter att göda mig såhär i den här takten så kommer jag rulla ner till uppsala, ingen mysig syn. Har väl redan gått upp tre kilo eller något liknande kan jag tänka mig. Fy.

Nu har jag verkligen kommit till den punkten då jag saknar ihjäl mig efter dansen. Får abstinens. Vill bara dansa alla dagar i veckan. Och jag mådde mycket bättre både psykiskt och fysiskt under den tiden. Nej men det blir snart dans igen får jag hoppas. Läängtar.

Grattis Josefin - tjejen min blir stor idag, hela 10 år. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0