- Tisdag..

Var uppe kl 6 i morse och tvättade, även om kroppen ville stanna i värmen under täcket så kändes det bra att komma upp riktigt tidigt. Ingen har riktigt vaknat den tiden och det är tyst och skönt och man får pyssla på i sin egen takt.

Min helg var fullproppad med saker. Blev hämtad i fredags för att åka till Väsby, plus att jag blev lämnad i söndags, lyx.
Hade en bra helg även om det kan vara tungt att vara barnvakt åt tre ungar i trotsåldern till stor del av helgen, men dom blev som änglar när jag röt som ett lejon så det gick bra ändå.
Min syster köpte mammakläder i lördags, och jag blir moster igen och är sjukt lycklig över det. Hoppas allt går som det ska, och jag kommer stå vid din sida, för det kommer kanske med stor sannolikhet bli tungt för dig. Men stark som du är, jag tror på dig. <3

Min andra syster med pojkvän kom hem från Thailand, bruna som pepparkakor - såklart !
Men vad förtjänar dom inte efter allt .. Jag fick i alla fall presenter :)

Tillbaka till pluggandet .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0