- Onsdag.

Jag har gått och blivit miljönörd ! Ah, nu vet alla det. Nej, nörd är nog fel ord. Men jag engagerar mig otroligt, eller, engagerar är också fel ord. Allt jag gör är att jag köper för det mesta ekologisk mat, fast att det inte är allt jag gör men det är vad jag gör från och med nu. Köper inte mycket annat. Det är inte mycket dyrare än alla säger och inte smakar det något annorlunda heller, snarare godare. Fast det kanske inte gäller alla produkter förstås, det vet jag inte.. Men jag och min ekologiska mat, ah många tycker det är skittöntigt verkligen men då får dom tycka det. Jag gör något för miljön i alla fall, heja mig. Nej men dags att sluta innan jag början låt som någon miljöpartist, fykattsingen.

Stan' idag med Keela, Fille, Tonje och Peter en liten stund där på slutet. Det var länge sedan sist och det tackar jag för så otroligt, så som vi behövde det. Jag trivdes i alla fall, skratten, maten, glassen, shoppingen och allt snack. Kan det bli bättre ?!

Dagens plus är att min skoldag var kanon - tack för den !

Dagens ord är DAMAPADAAA - högt med thailändsk brytning!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0