- Måndag.

Haha, lycklig eftersom jag har sovmorgon till halv 1 i morgon.

Jag sitter och funderar över julklappar. Det är ju omöjligt. Jag är inget snille på att komma på julklappar, eller låt oss säga presenter rent allmänt. Lättare blir det inte när man har typ inga pengar att röra sig med. Jag skulle vilja komma på något helt klockrent, själv önskar jag mig bara saker som jag inte kan få i paket typ, då det kan ju bli lite tråkigt på julafton sådär.

Sitter och funderar på studentskivan också vad man ska vara när det gäller temat. För det är väl inte för tidigt för det ?
Min syster gav mig ett förslag på att jag skulle vara Mowgli och komma i ett par röda trosor.
Haha, ja men det kan ju bli.. spännande! Fast jag tror inte det blir så trots allt. Men något kul kan jag väl komma på ..

Inte nog med det så ligger APU:n och gnager på mig. Det kommer sluta med att jag sitter på skolan och inte har någon apu. Gud vad kul. 12 december ska det vara klart, eller vad var det skulle vara klart ?

Förövrigt tycker jag det är roligt att jag är 6634 dagar gammal!

Puss på min mamma och pappa för att dom helt enkelt förtjänar det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0