- LovLördag.

Sjukt skönt med lov, men jag har inte riktigt fattat det än..
13 timmars sömn inatt, skönt.

Julavslutning igår i skolan. Det var kul men också sorligt. Det var vår sista julavslutning på GUC, hur sorgligt är inte det ?!
Älskar stämningen i alla fall, det var mycket uppträdanden. Men ingen klår väl Tomte Orkestern med Mia !
Jag fick i alla fall höra min Mer Jul av Mia, det tackar jag för. "Nu ska vi sjunga en låt vi fått på begäran!"
Sedan mys med klassen och där blev det alldeles för mycket onyttigheter, men sjukt gott. Kladdigaste kladdkakan någonsin och Bittens bullar liksom ! Fick gå lite tidigare eftersom det var hemfärd på g och jag skulle med tåget, det var däremot tråkigt. Men såg något på bussen. Aj. Fan.

Idag blir det kanske julbakning. Mys.

Puss (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0